رفتن به محتوای اصلی
۱۹ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
مدیر منطقه ۴ شهرداری قم:

تداوم تلاش شهرداری قم برای ارتقاء سطح زندگی و آسایش شهروندان

چهره و سیمای شهر قم در یک دهه اخیر دگرگون شده است
مدیر منطقه ۴ شهرداری قم گفت: با تلاش خادمان مردم، پیشرفت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر قم در یک دهه اخیر موجب شده تا سطح زندگی و آسایش شهروندان ارتقا یابد.

به گزارش شهرنیوز؛ علیرضا اقبالیان شامگاه پنجشنبه 18  بهمن‌ماه در در جشن‌های مردمی و ویژه‌برنامه‌های "قم، قیام و اقامه" که همزمان با دهه فجر و با شعار «جشن ملی مشارکت پرشور، آینده روشن» با حضور مسئولان شهری در مسجد محمد رسول‌الله بلوار شهید کریمی منطقه 4 قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، اظهار داشت: در ابتدای کلام خود لازم است دین خود را به همه شهدا ادا کنیم و از آنها یادی کنیم  به‌خصوص از  سردار حاج احمد کریمی که چند روز پیش هم مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت ایشان بود.

وی افزود: قبل از اینکه در این مراسم حضور داشته باشیم با تعدادی از ائمه جماعت مساجد بازدیدی داشتیم از پروژه‌های منطقه ۴ شهرداری تا اطلاعات این اقدامات و برنامه‌های شهرداری در جهت خدمت‌رسانی به اهالی منطقه از طریق این عزیزان در اختیار شما قرار بگیرد.

اقبالیان تصریح کرد: بوستان خضر نبی به مساحت ۴۸ هکتار،  پروژه بوستان کوثر و باغ‌موزه دفاع مقدس به مساحت ۲۰ هکتار، پروژه بوستان زائر به مساحت ۱۷ هکتار و پل روگذر شهید صدوقی مورد بازید قرار گرفت که این ها فقط بخشی از فعالیت اخیر  منطقه ۴ شهرداری است.

وی افزود: همان‌گونه که امام‌جماعت مسجد بیان کرد کسی که از  10 سال پیش وارد قم نشده، امروز وقتی وارد قم می‌شود با چهره شهری کاملا متفاوت از 10  سال قبل مواجه می‌شود که این اتفاق به برکت زحمات خادمان شما در مجموعه شهرداری اتفاق افتاده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری بیان داشت: روز دوشنبه افتتاحیه و کلنگ‌زنی ۵۷ پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی، محیط‌زیست، در سطح شهر انجام شد که  برای این پروژه‌ها مبلغ 105 هزار میلیارد تومان بودجه تخصیص‌داده‌شده است.

اقبالیان تصریح کرد: شهرداری قم طرح‌های بزرگی را در طی این سال‌ها به بهره‌برداری رسانده او امسال نیز این مهم اتفاق خواهد افتاد که تمامی این پروژه‌ها در جهت آسایش و زندگی بهتر شهروندان و ارتقای سطح زندگی زائران و مجاوران این شهر مقدس است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KpPww